det här var min helg

Igår var jag på hockey i timrå, dom gjorde en seger på 2-1 mot serieledarna
och själv ligger dom nästsist vilken är rätt synd. Men de fixar dom.
Åt middag där och sen i pausen fick man timrå kaka :) så himla gott.
Min bror ska visa sig vara tuff och inte äta någon timråkaka,
vilket han branog vill göra så han äter den upponer. haha hur barnslig får man inte vara?
Och han går andra året i gymnasiet. Sötbrorsan då.
Efter matchen så åkte vi hem och då gick jag på ugga, för er som inte vet vad det är så är det ungdomscafé.
Kom hem typ vid halv ett, då la jag mig framför tv:n i rummet och somnade på en gång. hahah, jag var trött (a)
Nu när jag vaknade var jag ensam hemma, brorsan är någonstans. Mamma är och jobbar, pappa jobbar.
Så ja, vilken härlig dag det är idag ;') hahaha.

Hoppas ni haft en grym helg, jag kan inte säga att min helg var speciellt grym men det var inte dålig heller,
nu ska jag nog ta och färga håret som jag tjatat om i tre veckor nu och det aldrig blir.
Lägger in bilder senare.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0